Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Συγγραφέας)
其他作者: Πέτρου, Μαρία (Μεταφραστής), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Μεταφραστής)
格式: 圖書
語言:Greek
English
出版: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
叢編:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
主題:
實物特徵
總結:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
實物描述:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8