Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Tác giả)
Tác giả khác: Πέτρου, Μαρία (Thông dịch viên), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
English
Được phát hành: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Loạt:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Những chủ đề:
Miêu tả
Tóm tắt:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Mô tả vật lý:249 σ. ; 24 εκ.
số ISBN:960-212-106-8