Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Yazar)
Diğer Yazarlar: Πέτρου, Μαρία (Çevirmen), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
English
Baskı/Yayın Bilgisi: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Seri Bilgileri:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Konular:
Diğer Bilgiler
Özet:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Fiziksel Özellikler:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8