Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Автор)
Другие авторы: Πέτρου, Μαρία (Переводчик), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Переводчик)
Формат:
Язык:Greek
English
Опубликовано: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Серии:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Предметы:
Описание
Итог:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Объем:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8