Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autor)
Outros Autores: Πέτρου, Μαρία (Tradutor), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Tradutor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
English
Publicado em: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
coleção:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Assuntos:
Descrição
Resumo:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Descrição Física:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8