Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autor)
Kolejni autorzy: Πέτρου, Μαρία (Tłumacz), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Tłumacz)
Format: Książka
Język:Greek
English
Wydane: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Seria:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Hasła przedmiotowe:
Opis
Streszczenie:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Opis fizyczny:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8