Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Auteur)
Andere auteurs: Πέτρου, Μαρία (Vertaler), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Vertaler)
Formaat: Boek
Taal:Greek
English
Gepubliceerd in: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Reeks:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Onderwerpen:
Omschrijving
Samenvatting:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Fysieke beschrijving:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8