Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Seglin, Jeffrey L., 1956- (著者)
その他の著者: Πέτρου, Μαρία (翻訳家), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
English
出版事項: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
シリーズ:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
主題:
その他の書誌記述
要約:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
物理的記述:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8