Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autore)
Altri autori: Πέτρου, Μαρία (Traduttore), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
English
Pubblicazione: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Serie:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Soggetti:
Descrizione
Riassunto:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Descrizione fisica:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8