Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Seglin, Jeffrey L., 1956- (लेखक)
अन्य लेखक: Πέτρου, Μαρία (अनुवादक), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (अनुवादक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
English
प्रकाशित: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
श्रृंखला:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
विषय:
विवरण
सारांश:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
भौतिक वर्णन:249 σ. ; 24 εκ.
आईएसबीएन:960-212-106-8