Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Συγγραφέας)
מחברים אחרים: Πέτρου, Μαρία (Μεταφραστής), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Μεταφραστής)
פורמט: ספר
שפה:Greek
English
יצא לאור: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
סדרה:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
נושאים:
תיאור
סיכום:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
תיאור פיזי:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8