Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Auteur)
Autres auteurs: Πέτρου, Μαρία (Traducteur), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
English
Publié: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Collection:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Sujets:
Description
Résumé:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Description matérielle:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8