Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Egilea)
Beste egile batzuk: Πέτρου, Μαρία (Itzultzailea), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Itzultzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
English
Argitaratua: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Saila:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Gaiak:
Deskribapena
Gaia:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Deskribapen fisikoa:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8