Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Author)
Other Authors: Πέτρου, Μαρία (Translator), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Translator)
Format: Book
Language:Greek
English
Published: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Series:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Subjects:
Description
Summary:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Physical Description:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8