Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autor)
Altres autors: Πέτρου, Μαρία (Traductor), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Traductor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
English
Publicat: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Col·lecció:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Matèries:
Descripció
Sumari:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Descripció física:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8