Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Author)
অন্যান্য লেখক: Πέτρου, Μαρία (Translator), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Translator)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
English
প্রকাশিত: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
মালা:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
বিষয়গুলি:
বিবরন
সংক্ষিপ্ত:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
দৈহিক বর্ননা:249 σ. ; 24 εκ.
আইসবিএন:960-212-106-8