Δυσλεξία και σχολείο : η εμπειρία ενός αιώνα

Το σύνδρομο της ειδικής εξελικτικής δυσλεξίας συνιστά μια σοβαρή διαταραχή στη χρήση και κατανόηση του γραπτού λόγου. Η ανομοιογενής κλινική εικόνα του δυσλεξικού παιδιού υπαγορεύει το εγγενές στοιχείο της διατομικής διαφορετικότητάς της σε επίπεδο περιγραφής, διάγνωσης, αιτιολογικής ερμηνείας και σ...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Στασινός, Δημήτρης Π. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Gutenberg, 1999
Saila:Παιδαγωγική σειρά
Gaiak:
LEADER 03437namaa2200265 4500
001 main_1608
003 GR-kkKDBK
005 20191001211524.0
006 a|||||r|||||||||||
008 010118s1999uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-01-0800-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Στασινός, Δημήτρης Π.  |9 34524 
245 1 0 |a Δυσλεξία και σχολείο :  |b η εμπειρία ενός αιώνα 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 1999 
300 |a 397 σ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Παιδαγωγική σειρά 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το σύνδρομο της ειδικής εξελικτικής δυσλεξίας συνιστά μια σοβαρή διαταραχή στη χρήση και κατανόηση του γραπτού λόγου. Η ανομοιογενής κλινική εικόνα του δυσλεξικού παιδιού υπαγορεύει το εγγενές στοιχείο της διατομικής διαφορετικότητάς της σε επίπεδο περιγραφής, διάγνωσης, αιτιολογικής ερμηνείας και στρατηγικών υπέρβασής της στο σχολείο. Η ενδεχόμενη συνύπαρξή της με άλλα σύνδρομα, όπως υπερκινητικότητα, διαταραγμένη συμπεριφορά κ.ά., περιπλέκει ακόμη περισσότερο τα εγχειρήματα σκιαγράφησης και αντιμετώπισής της στο σχολείο. Η συναφής θεωρητική συζήτηση, ερευνητική μαρτυρία και διδακτική εμπειρία, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, υπογραμμίζουν το υπαρκτό του προβλήματος αλλά και τη δυνατότητα υπέρβασής του στη σχολική πράξη. Δεν πρόκειται επομένως για ύπαρξη ενός "ηττοπαθούς" όρου που έχει επιστρατευθεί για την περιγραφή του, αλλά για ένα πρόβλημα με ποικίλες σημειολογικές διαστάσεις σε επίπεδο ιατρικό, ψυχολογικό, εκπαιδευτικό, κοινωνικό, εθνογραφικό κτλ. Παρόλο που η κατάσταση της δυσλεξίας σε παιδιά φαίνεται να είναι ανθεκτική στο χρόνο, μπορεί να θεωρηθεί -και είναι- αναστρέψιμη, εφόσον συντρέξουν ευνοϊκοί γι' αυτή όροι που συνυφαίνονται με μια έγκυρη και πλήρη διάγνωση αλλά κι έναν προσεγμένο σχεδιασμό εξατομικευμένης προσέγγισής της. 
650 4 |a Δυσλεξία  |9 63296 
700 1 |a Στασινός, Δημήτρης Π.  |t Δυσλεξία και σχολείο : η εμπειρία ενός αιώνα  |9 85216 
942 |c BK 
999 |c 16058  |d 16058 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_ΣΤΑ  |7 0  |9 24234  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |i 0000000000208  |l 57  |m 4  |o 371.9 ΣΤΑ  |p 0000000000208  |r 2021-07-06  |s 2021-06-01  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ61000]