Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Altri autori: Thomas, Michael J. (Redattore), Σαρρής, Νίκος (Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edizione:4η έκδ.
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 658 MAR
Copia Unknown Disponibile  Richiedi