Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...
Saved in:
Other Authors: | , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Edition: | 4η έκδ. |
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
658 MAR |
---|---|
Copy Unknown | Available Place a Hold |