Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Andre forfattere: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Έλλην, c2001
Udgivelse:4η έκδ.
Fag:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaljer om beholdninger fra ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: 658 MAR
Kopi Unknown Tilgængelig  Reservér”