Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...
Đã lưu trong:
Tác giả khác: | , |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Phiên bản: | 4η έκδ. |
Những chủ đề: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: |
658 MAR |
---|---|
Sao chép Unknown | Sẵn có Đặt Giữ |