Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...
Bewaard in:
Andere auteurs: | , |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Editie: | 4η έκδ. |
Onderwerpen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: |
658 MAR |
---|---|
Kopie Unknown | Beschikbaar Plaats een reservatie |