Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...
Enregistré dans:
Autres auteurs: | , |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Édition: | 4η έκδ. |
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
658 MAR |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |