Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Autres auteurs: Thomas, Michael J. (Éditeur intellectuel), Σαρρής, Νίκος (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Έλλην, c2001
Édition:4η έκδ.
Sujets:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informations d'exemplaires de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: 658 MAR
Exemplaire Unknown Disponible  Réserver