Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
其他作者: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Έλλην, c2001
版:4η έκδ.
主题:
实物特征
总结:Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλοντος και του Ανταγωνισμού, και να λαμβάνονται υπόψη το Διεθνές Περιβάλλον και οι Σχέσεις Μάρκετινγκ ώστε να είναι αποτελεσματικό.
Item Description:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
实物描述:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-590-3