Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Övriga upphovsmän: Thomas, Michael J. (Utgivare, redaktör, sammanställare), Σαρρής, Νίκος (Översättare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Έλλην, c2001
Upplaga:4η έκδ.
Ämnen:
Beskrivning
Sammanfattning:Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλοντος και του Ανταγωνισμού, και να λαμβάνονται υπόψη το Διεθνές Περιβάλλον και οι Σχέσεις Μάρκετινγκ ώστε να είναι αποτελεσματικό.
Beskrivning:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Fysisk beskrivning:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-590-3