Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /
[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν κα...
Сохранить в:
Главный автор: | Παπαδάκης, Βασίλης Μ. (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Μπένου,
2002
|
Редактирование: | 4η έκδ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Η στρατηγική των επιχειρήσεων /
по: Grieve-Smith, John
Опубликовано: (1987) -
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ /
по: Hunger, J. David, 1941-, κ.ά.
Опубликовано: (2004) -
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
по: White, Margaret A., κ.ά.
Опубликовано: (2010) -
Βήματα προς το στρατηγικό μάνατζμεντ : οδηγός για επιχειρηματίες
по: Molz, Rick
Опубликовано: (1990) -
Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers /
по: Osterwalde, Alexander, κ.ά.
Опубликовано: (2010)