Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /
[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν κα...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Παπαδάκης, Βασίλης Μ. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Μπένου,
2002
|
Édition: | 4η έκδ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Η στρατηγική των επιχειρήσεων /
par: Grieve-Smith, John
Publié: (1987) -
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ /
par: Hunger, J. David, 1941-, et autres
Publié: (2004) -
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
par: White, Margaret A., et autres
Publié: (2010) -
Βήματα προς το στρατηγικό μάνατζμεντ : οδηγός για επιχειρηματίες
par: Molz, Rick
Publié: (1990) -
Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers /
par: Osterwalde, Alexander, et autres
Publié: (2010)