Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /
[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν κα...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Παπαδάκης, Βασίλης Μ. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Μπένου,
2002
|
الطبعة: | 4η έκδ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Η στρατηγική των επιχειρήσεων /
بواسطة: Grieve-Smith, John
منشور في: (1987) -
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ /
بواسطة: Hunger, J. David, 1941-, وآخرون
منشور في: (2004) -
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
بواسطة: White, Margaret A., وآخرون
منشور في: (2010) -
Βήματα προς το στρατηγικό μάνατζμεντ : οδηγός για επιχειρηματίες
بواسطة: Molz, Rick
منشور في: (1990) -
Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers /
بواسطة: Osterwalde, Alexander, وآخرون
منشور في: (2010)