Τσιγγάνοι, μειονοτικοί, παλιννοστούντες και αλλοδαποί στην ελληνική εκπαίδευση : εκτός τάξης το διαφορετικό

Τσιγγάνοι -- Παλινοστούντες -- Πομάκοι Ένα νήμα πραγματικά φαίνεται να συνδέει τη σχολική πορεία των παιδιών από τις φτωχογειτονιές του περάματος και του Κερατσινίου, των Λιοσίων και της Αγίας Βαρβάρας, με χιλιάδες μαθητές της Ευρυτανίας, των Κυκλάδων, της αγροτικής Ηλείας, της υπαίθρου των Τρικάλω...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autori principali: Κάτσικας, Χρήστος (Autore), Πολίτου, Εύα (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Gutenberg, 1999
Serie:Διαπολιτισμική παιδαγωγική ; 4
Soggetti:
LEADER 04391namaa2200313 4500
001 main_15368
003 GR-kkKDBK
005 20210327195442.0
006 a|||||r|||||||||||
008 030611s1999uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-01-0791-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Κάτσικας, Χρήστος  |9 35811 
245 1 0 |a Τσιγγάνοι, μειονοτικοί, παλιννοστούντες και αλλοδαποί στην ελληνική εκπαίδευση :  |b εκτός τάξης το διαφορετικό 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 1999 
300 |a 198 σ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Διαπολιτισμική παιδαγωγική ;  |v 4 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Τσιγγάνοι -- Παλινοστούντες -- Πομάκοι Ένα νήμα πραγματικά φαίνεται να συνδέει τη σχολική πορεία των παιδιών από τις φτωχογειτονιές του περάματος και του Κερατσινίου, των Λιοσίων και της Αγίας Βαρβάρας, με χιλιάδες μαθητές της Ευρυτανίας, των Κυκλάδων, της αγροτικής Ηλείας, της υπαίθρου των Τρικάλων και των Χανίων, του Ρεθύμνου, της Ξάνθης και της Ροδόπης, των χωριών της Λέσβου και της Λακωνίας, που καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στα ποσοστά των παιδιών που αποτυγχάνουν μαζικά και εγκαταλείπουν νωρίς το σχολείο. Παράλληλα ένα νήμα συνδέει τα χιλιάδες τσιγγανόπουλα που είτε δεν πηγαίνουν καθόλου σχολείο είτε το εγκαταλείπουν πολύ γρήγορα με τα παιδιά των Ποντίων προσφύγων από την πρώην ΕΣΣΔ ή την Αλβανία με τα παιδιά των άλλων κατατρεγμένων αλλοδαπών καθώς και με τα παιδιά της μειονότητας της Θράκης. Μάλιστα, πολλά απ' αυτά τα παιδιά δεν καταγράφονται σε καμία στατιστική κατηγορία! Ιδού, λοιπόν, το τελευταίο στάδιο του αποκλεισμού: το να έχει κανείς εξαφανιστεί από το εκπαιδευτικό τοπίο σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην είναι πλέον ορατός! Την ίδια στιγμή, μαζί με την αύξηση της εξαθλίωσης και της ενδυνάμωσης των πάσης φύσεως αποκλεισμών, άμεσο αποτέλεσμα της εφαρμογής των νεοφιλελεύθερων πολιτικών, αυξάνονται οι κατ' ευφημισμόν επονομαζόμενες "αντισταθμιστικές" πολιτικές, που, κινούμενες μέσα στην ίδια νεοφιλελεύθερη φιλοσοφία και εμβαπτισμένες στην κολυμβήθρα της ενιαίας σκέψης, διατείνονται ότι έρχονται να λύσουν τα προβλήματα που δεν θα υπήρχαν οι οι ίδιες αυτές πολιτικές δεν εφαρμόζονταν. 
650 4 |a Αλλοδαποί  |x Εκπαίδευση  |9 62976 
650 4 |a Διακρίσεις στην εκπαίδευση  |9 62977 
650 7 |a Διαπολιτισμική εκπαίδευση  |9 62903 
650 4 |a Μειονότητες  |x Εκπαίδευση  |9 62180 
700 1 |4 aut  |a Πολίτου, Εύα  |9 37180 
700 1 |a Κάτσικας, Χρήστος  |t Τσιγγάνοι, μειονοτικοί, παλιννοστούντες και αλλοδαποί στην ελληνική εκπαίδευση : εκτός τάξης το διαφορετικό  |9 84444 
942 |c BK 
999 |c 15260  |d 15260 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΚΑΤ  |7 0  |9 23178  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000170475  |l 37  |m 1  |o 370 ΚΑΤ  |p 0000000170475  |r 2021-09-01  |s 2021-08-11  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ25603]