Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : η κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη. τόμος δεύτερος, Στρατηγικές διδασκαλίας
Παρουσιάζεται ένα συγκροτημένο πρόγραμμα, το οποίο προτείνει γενικές αρχές και διδακτικές πρακτικές συνύφανσης της κριτικής σκέψης στη διαδικασία, το περιεχόμενο και το πλαίσιο της καθημερινής διδασκαλίας. Ακόμη, προσαρμόζονται οι προτάσεις του συγγραφέα στους εξειδικευμένους πρακτικούς σκοπούς του...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2002
|
| Έκδοση: | 5η έκδ., βελτ. |
| Σειρά: | Παιδαγωγική σειρά
|
| Θέματα: |
| Περίληψη: | Παρουσιάζεται ένα συγκροτημένο πρόγραμμα, το οποίο προτείνει γενικές αρχές και διδακτικές πρακτικές συνύφανσης της κριτικής σκέψης στη διαδικασία, το περιεχόμενο και το πλαίσιο της καθημερινής διδασκαλίας. Ακόμη, προσαρμόζονται οι προτάσεις του συγγραφέα στους εξειδικευμένους πρακτικούς σκοπούς του αναλυτικού προγράμματος και συνθέτονται με τα στοιχεία της κριτικής σκέψης συγκροτημένες στρατηγικές διδασκαλίας. |
|---|---|
| Περιγραφή τεκμηρίου: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |
| Φυσική περιγραφή: | 2 τ. ; 24 εκ. |
| ISBN: | 960-01-0659-2 |