Η οργάνωση του λόγου. : συμβολή στην έκφραση, έκθεση της Γ΄ λυκείου /
Η Οργάνωση του Λόγου, αποτέλεσε ένα φιλόδοξο, τολμηρό και ριψοκίνδυνο εκπαιδευτικό εγχείρημα για την εποχή που εκδόθηκε. Μέχρι τότε κυριαρχούσαν τα μονολογικά γλωσσικά βοηθήματα: εκείνα που περιείχαν αναλυμένα θέματα ή αλλιώς «εκθέσεις ιδεών». Οι μαθητές τα χρησιμοποιούσαν σαν «λυσάρια». Οι καθηγητέ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
1989-1990.
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03395namaa2200253 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_14294 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20200505220158.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 020711m19891990gr af||d||||| 001|0 gre d | ||
| 999 | |c 14066 |d 14066 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 489.34 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Γιαβρής, Αρης |9 36319 | |
| 245 | 1 | 2 | |a Η οργάνωση του λόγου. : |b συμβολή στην έκφραση, έκθεση της Γ΄ λυκείου / |c Άρης Γιαβρής. |
| 260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 1989-1990. | ||
| 300 | |a 2 τ. : |b εικ., πίν. ; |c 24 εκ. | ||
| 505 | 0 | |a Περιέχει ευρετήριο | |
| 520 | |a Η Οργάνωση του Λόγου, αποτέλεσε ένα φιλόδοξο, τολμηρό και ριψοκίνδυνο εκπαιδευτικό εγχείρημα για την εποχή που εκδόθηκε. Μέχρι τότε κυριαρχούσαν τα μονολογικά γλωσσικά βοηθήματα: εκείνα που περιείχαν αναλυμένα θέματα ή αλλιώς «εκθέσεις ιδεών». Οι μαθητές τα χρησιμοποιούσαν σαν «λυσάρια». Οι καθηγητές από την πλευρά τους –χωρίς να το ομολογούν– αμφέβαλλαν καθημερινά για τη βαθμολόγηση όσων γραπτών τούς φαίνονταν πολύ καλά: ήταν προϊόντα της πρωτότυπης σκέψης των μαθητών ή αποτελέσματα της ήρεμης αντιγραφής «λυσαριών» που δεν είχαν στη βιβλιοθήκη τους; Αυτόν τον ιδιότυπο «κλεφτοπόλεμο» ανάμεσα σε βιβλία εκθέσεων διαφορετικών συγγραφέων ήρθε να διακόψει η Οργάνωση του Λόγου. Όπως θα διαβάσετε στην πρόταση για την καθηγήτρια και τον καθηγητή, της πρώτης έκδοσης, στόχος του βιβλίου ήταν να συμβάλει στην καλύτερη συνεργασία του καθηγητή με τους μαθητές του. Ζητούμενο ήταν να μετατραπεί η Οργάνωση του Λόγου σε ευέλικτο εργαλείο που θα βοηθούσε τον πρώτο να οργανώσει καλύτερα τη διδασκαλία του, και τον δεύτερο να σχηματίσει οργανωμένα επιχειρήματα. Όλα τα θέματα της έκθεσης συγκοινωνούν. Τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούμε σ’ ένα θέματα μπορούν να αξιοποιηθούν σε πολλά άλλα. Αυτά ήταν τα μηνύματα της Οργάνωσης του Λόγου. | ||
| 650 | 4 | |a Εκθέσεις (Μαθητικές) |x Σπουδή και διδασκαλία |9 63723 | |
| 700 | 1 | |a Γιαβρής, Άρης |t Η οργάνωση του λόγου. |9 83313 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27175 |a Gutenberg | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 489_340000000000000_ΓΙΑ |7 1 |9 21613 |a KDBK |b KDBK |c RR |d 2006-11-01 |h τ.1 |i 0000000116718 |l 0 |o 489.34 ΓΙΑ |p 0000000116718 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |x [ΑΡΕ: Κ16498] |y BK | ||