Η οργάνωση του λόγου. : συμβολή στην έκφραση, έκθεση της Γ΄ λυκείου /

Η Οργάνωση του Λόγου, αποτέλεσε ένα φιλόδοξο, τολμηρό και ριψοκίνδυνο εκπαιδευτικό εγχείρημα για την εποχή που εκδόθηκε. Μέχρι τότε κυριαρχούσαν τα μονολογικά γλωσσικά βοηθήματα: εκείνα που περιείχαν αναλυμένα θέματα ή αλλιώς «εκθέσεις ιδεών». Οι μαθητές τα χρησιμοποιούσαν σαν «λυσάρια». Οι καθηγητέ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γιαβρής, Αρης (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Γιαβρής, Άρης
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Gutenberg, 1989-1990.
Θέματα:
LEADER 03395namaa2200253 4500
001 main_14294
003 GR-kkKDBK
005 20200505220158.0
006 a|||||r|||||||||||
008 020711m19891990gr af||d||||| 001|0 gre d
999 |c 14066  |d 14066 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 489.34 
100 1 |4 aut  |a Γιαβρής, Αρης  |9 36319 
245 1 2 |a Η οργάνωση του λόγου. :  |b συμβολή στην έκφραση, έκθεση της Γ΄ λυκείου /  |c Άρης Γιαβρής. 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 1989-1990. 
300 |a 2 τ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
505 0 |a Περιέχει ευρετήριο 
520 |a Η Οργάνωση του Λόγου, αποτέλεσε ένα φιλόδοξο, τολμηρό και ριψοκίνδυνο εκπαιδευτικό εγχείρημα για την εποχή που εκδόθηκε. Μέχρι τότε κυριαρχούσαν τα μονολογικά γλωσσικά βοηθήματα: εκείνα που περιείχαν αναλυμένα θέματα ή αλλιώς «εκθέσεις ιδεών». Οι μαθητές τα χρησιμοποιούσαν σαν «λυσάρια». Οι καθηγητές από την πλευρά τους –χωρίς να το ομολογούν– αμφέβαλλαν καθημερινά για τη βαθμολόγηση όσων γραπτών τούς φαίνονταν πολύ καλά: ήταν προϊόντα της πρωτότυπης σκέψης των μαθητών ή αποτελέσματα της ήρεμης αντιγραφής «λυσαριών» που δεν είχαν στη βιβλιοθήκη τους; Αυτόν τον ιδιότυπο «κλεφτοπόλεμο» ανάμεσα σε βιβλία εκθέσεων διαφορετικών συγγραφέων ήρθε να διακόψει η Οργάνωση του Λόγου. Όπως θα διαβάσετε στην πρόταση για την καθηγήτρια και τον καθηγητή, της πρώτης έκδοσης, στόχος του βιβλίου ήταν να συμβάλει στην καλύτερη συνεργασία του καθηγητή με τους μαθητές του. Ζητούμενο ήταν να μετατραπεί η Οργάνωση του Λόγου σε ευέλικτο εργαλείο που θα βοηθούσε τον πρώτο να οργανώσει καλύτερα τη διδασκαλία του, και τον δεύτερο να σχηματίσει οργανωμένα επιχειρήματα. Όλα τα θέματα της έκθεσης συγκοινωνούν. Τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούμε σ’ ένα θέματα μπορούν να αξιοποιηθούν σε πολλά άλλα. Αυτά ήταν τα μηνύματα της Οργάνωσης του Λόγου. 
650 4 |a Εκθέσεις (Μαθητικές)  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 63723 
700 1 |a Γιαβρής, Άρης  |t Η οργάνωση του λόγου.   |9 83313 
710 2 |4 pbl  |9 27175  |a Gutenberg 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 489_340000000000000_ΓΙΑ  |7 1  |9 21613  |a KDBK  |b KDBK  |c RR  |d 2006-11-01  |h τ.1  |i 0000000116718  |l 0  |o 489.34 ΓΙΑ  |p 0000000116718  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |x [ΑΡΕ: Κ16498]  |y BK