Preskoči na sadržaj
Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης
  • Tvoj račun
  • Odjavi se
  • Prijava
  • Jezik
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
Napredno
  • Traži
  • Η φιλοσοφία στη μέση εκπαίδευσ...
  • Opis
  • Citiraj ovo
  • Pošalji SMS
  • Pošalji ovo e-poštom
  • Ispiši
  • Izvezi zapis
    • Izvezi u RefWorks
    • Izvezi u EndNoteWeb
    • Izvezi u EndNote
  • Spremi u popis
Η φιλοσοφία στη μέση εκπαίδευση

Η φιλοσοφία στη μέση εκπαίδευση

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Δημητράκος, Γιώργος Σ. (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Gutenberg, 1993
Serija:Φιλοσοφία
Teme:
Εκπαίδευση > Φιλοσοφία
Εκπαίδευση, Μέση > Διδασκαλία
  • Primjerci
  • Opis
  • Similar Items
  • Prikaz za djelatnike knjižnice
Opis
Opis:373 σ. ; 20 εκ.
ISBN:960-01-0430-1

Similar Items

  • Σεμινάριο φιλολογικών μαθημάτων : αίθουσα Κοβενταρίου : 8-10 Σεπτεμβρίου 1986
    Izdano: (1987)
  • Οδηγίαι προς μεθοδικήν διδασκαλίαν των εν τοις ελληνικοίς σχολείοις και γυμνασίοις διδασκομένων μαθητών : αρχαία ελληνικά, γλωσσική και πραγματική επεξεργασία.
    od: Τζάρτζανος, Αχιλλέας Α., 1873-1946
    Izdano: (1917)
  • Σχεδιαγράμματα ομιλιών δια μαθητάς γυμνασίου /
    od: Καλλίνικος Καρούσος, Μητροπολίτης Πειραιώς
    Izdano: (1971)
  • Handbuch zu gemeinnuetzlicher Bildung der Jugend in oeffentlichen Schulen /
    od: Miller, Johann Peter, 1725-1789
    Izdano: (1773)
  • Α΄ Εκπαιδευτικόν σεμινάριον : ΚΖ΄ Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Μέσης Εκπαιδεύσεως /
    Izdano: (1963)

Opcije za pretraživanje

  • Napredno pretraživanje

Nađi još

  • Istraži kanale

Trebaš pomoć?

  • Savjeti za pretraživanje
Učitavanje...