Να δώσουμε στα παιδιά την όρεξη για διάβασμα : εμψυχώσεις για να ανακαλύψουν τα παιδιά την απόλαυση του διαβάσματος

"Δεν διαβάζουν! Πώς θα στρέψουμε τα παιδιά στο διάβασμα;" παραπονιούνται συχνά οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Kι όμως, υπάρχουν δεκάδες αναγνωστικές εμψυχώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στα σχολεία, τις βιβλιοθήκες, τα πολιτιστικά κέντρα... Mοναδικός στόχος τους είναι να δώσουν στα παιδι...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Poslaniek, Christian (著者)
その他の著者: Αθήνη, Στέση (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Καστανιώτης, c1991
主題:
その他の書誌記述
要約:"Δεν διαβάζουν! Πώς θα στρέψουμε τα παιδιά στο διάβασμα;" παραπονιούνται συχνά οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Kι όμως, υπάρχουν δεκάδες αναγνωστικές εμψυχώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στα σχολεία, τις βιβλιοθήκες, τα πολιτιστικά κέντρα... Mοναδικός στόχος τους είναι να δώσουν στα παιδιά την όρεξη για διάβασμα. Kαθεμιά απ' αυτές τις εμψυχώσεις παρουσιάζει ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: - Δίνει με ελκυστικό τρόπο πληροφορίες για ενδιαφέροντα βιβλία. - Oδηγεί τα παιδιά στο διάβασμα μέσω δραστηριοτήτων που εμπεριέχουν το στοιχείο του παιχνιδιού. - Στρέφει τα παιδιά στο διάβασμα μέσω της ανάληψης κοινωνικής ευθύνης. - Προσφέρει στα παιδιά τα μέσα για να εμβαθύνουν στο διάβασμα των βιβλίων. Όλες αυτές οι δραστηριότητες απευθύνονται κυρίως στους αδύνατους αναγνώστες και στα παιδιά που δεν διαβάζουν καθόλου. Tο βιβλίο περιγράφει τριάντα αναγνωστικές εμψυχώσεις, που ασκούνται από το Nηπιαγωγείο ως το Λύκειο - συχνά μέσα από τα κείμενα των εμψυχωτών ή εκπαιδευτικών που τις εφαρμόζουν. Eπίσης, επαναπροσδιορίζει κάποιες θεμελιώδεις έννοιες, όπως η ουσία του διαβάσματος, ο τρόπος που ιδιοποιείται ο αναγνώστης τα επίπεδα της ανάγνωσης, οι παράγοντες που συντελούν στην αποτελεσματικότητα μιας αναγνωστικής εμψύχωσης.
記述事項:Περιέχει βιβλιογραφία
Τίτλος πρωτοτύπου: Donner le gout de lire
物理的記述:208 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-03-0929-9