Η αλληλοδιδακτική μέθοδος διδασκαλίας στην Ελλάδα του 19ου αιώνα /
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η παρουσίαση της ιστορικής πορείας και εξέλιξης της αλληλοδιδακτικής μεθόδου στην Ελλάδα του 19ου αιώνα, μιας εποχής που αποτελεί την αφετηρία για την οργάνωση της ελληνικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παίρνοντας την πρώτη ώθηση από την αλληλοδιδακτική, το πρωτοβάθμιο σχ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Παπαδάκη, Λυδία (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Δωδώνη,
1992.
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
ανά: Μυλωνάς, Μανόλης Γ.
Έκδοση: (2004) -
Η θεμελίωση της δημοτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα : φως στις πρώτες προσπάθειες εφαρμογής της νομοθεσίας για τα δημοτικά σχολεία, 1834-1835 /
ανά: Τζήκας, Χρήστος, κ.ά.
Έκδοση: (1995) -
Ο λόγιος Βασίλειος Παπαευθυμίου, μέσα 18ου - αρχές 19ου αι. : και η συμβολή του στο νεοελληνικό διαφωτισμό /
ανά: Βαρσαμίδης, Αθανάσιος Ζ.
Έκδοση: (2014) -
Εκπαιδευτικές ιστοριοδιφικές αναζητήσεις των Ελλήνων τον 19ο αιώνα : από την αφετηρία του διαφωτισμού στην υπηρεσία της αδιάσπαστης συνέχειας του έθνους /
ανά: Τζήκας, Χρήστος, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Ο παιδαγωγός Χαρίσιος Παπαμάρκου : 1844-1906
ανά: Τζήκας, Χρήστος
Έκδοση: (2003)