Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη /
Αυτό το βιβλίο εκδόθηκε το 1932. Εντούτοις μέχρι σήμερα διατηρεί την αξία του. Στα ελληνικά προκρίθηκε ο τίτλος: "Εκπαίδευση και Κοινωνική Τάξη", γιατί αντικείμενο της έρευνας είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με το κοινωνικό σύστημα και κυρίως της εκπαίδευσης στη Δύση. Αυτή η στενή σύνδεση...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Ζαχαρόπουλος Σ.Ι.,
c1980
|
| Σειρά: | Σύγχρονη παιδαγωγική ;
3 |
| Θέματα: |
| LEADER | 04692namaa2200313 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_13423 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001211200.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 020531s1980uuuugr# |||gri|||u000|0 gre d | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 370 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Russell, Bertrand, |d 1872-1970 |9 47227 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη / |c Μπέρτραντ Ράσελ ; μετάφραση Νίκου Σαρλή |
| 260 | |a Αθήνα : |b Ζαχαρόπουλος Σ.Ι., |c c1980 | ||
| 300 | |a 194 σ. ; |c 21 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Σύγχρονη παιδαγωγική ; |v 3 | |
| 500 | |a Περιέχει ευρετήριο | ||
| 500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Education and the social order | ||
| 505 | 0 | |a Περιεχόμενα: Το άτομο ενάντια στον πολίτη -- Αρνητική θεωρία της εκπαίδευσης -- Το σπίτι ενάντια στο σχολείο -- Η θρησκεία στην εκπαίδευση -- Το σεξ στην εκπαίδευση -- Ο πατριωτισμός στην εκπαίδευση -- Ο ανταγωνισμός στην εκπαίδευση -- Η εκπαίδευση υπό τον κομμουνισμό -- Εκπαίδευση και οικονομία -- Η προπαγάνδα στην εκπαίδευση -- Η συνδιαλλαγή του ατόμου και του πολίτη | |
| 520 | |a Αυτό το βιβλίο εκδόθηκε το 1932. Εντούτοις μέχρι σήμερα διατηρεί την αξία του. Στα ελληνικά προκρίθηκε ο τίτλος: "Εκπαίδευση και Κοινωνική Τάξη", γιατί αντικείμενο της έρευνας είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με το κοινωνικό σύστημα και κυρίως της εκπαίδευσης στη Δύση. Αυτή η στενή σύνδεση σήμερα τουλάχιστο έχει σχεδόν οριστικά προβληθή και προπαντός απ' τους κομμουνιστές. Ο Ράσσελ κάνοντας αναφορά στον Πίνκεβιτς ο οποίος παραθέτει από τον Λένιν ένα απόσπασμα για τα σχολεία στις καπιταλιστικές χώρες, έμμεσα παραπέμπει στο Λένιν: "Όσο πιο πολιτισμένο ήταν ένα αστικό κράτος, τόσο πιο επιδέξια εξαπατούσε, βεβαιώνοντας ότι το σχολείο μπορεί να παραμείνη έξω από την πολιτική και έτσι να εξυπηρετή την κοινωνία σα σύνολο. Στην πραγματικότητα το σχολείο ήταν ολοκληρωτικά ένα όργανο ταξικής κυριαρχίας στα χέρια της αστικής τάξης και σκοπός του ήταν να δώση στους καπιταλιστές πρόθυμους δούλους και κατάλληλους εργάτες". Ο Ράσσελ "φοβάται" πως η εκπαίδευση του πολίτη θα πάρη την πρώτη θέση, κι όχι η εκπαίδευση του ατόμου, θεωρούμενη από πολιτική άποψη σε σχέση με τις ανάγκες της εποχής. Παραδέχεται ότι το ρωσικό σχολείο διαφέρει από εκείνο των άλλων χωρών γιατί είναι πολύ λιγώτερο ακαδημαϊκό και πολύ λιγώτερο στενά συγκεντρωμένο στη μετάδοση γνώσεων. Οι γνώσεις δεν πρέπει να είναι ο σκοπός πρέπει να είναι μάλλον το φυσικό και παρεμπίπτον προϊόν μιας καθορισμένης οργάνωσης της ζωής των παιδιών στο σχολείο.. | ||
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση και κοινωνία |9 67724 | |
| 650 | 4 | |a Παιδαγωγική |9 63650 | |
| 700 | 1 | |4 trl |a Σαρλής, Νίκος |9 44303 | |
| 700 | 1 | |a Russell, Bertrand, |d 1872-1970 |t Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη |9 82419 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 13098 |d 13098 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_RUS |7 1 |9 20203 |a KDBK |b KDBK |c CS |d 2006-11-01 |i 0000000106474 |l 4 |o 370 RUS |p 0000000106474 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Κ199998] | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_RUS |7 0 |9 20204 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 67612016 |l 0 |o 370 RUS |p 67612016 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK | ||