Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης : θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο /
Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευ...
Descrición completa
Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: |
Φραγκουδάκη, Αννα
(Συγγραφέας) |
Formato: | Libro
|
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Παπαζήσης,
1985
|
Θέματα: | |