Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης : θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο /

Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Φραγκουδάκη, Αννα (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Παπαζήσης, 1985
主題:
その他の書誌記述
要約:Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευνες σε όλες σχεδόν τις βιομηχανικές κοινωνίες. Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται τα συμπεράσματα ερευνών σε διάφορες χώρες. Περιέχεται επίσης επιλογή από μελέτες που αναλύουν το φαινόμενο και προτείνουν ερμηνείες, εντοπίζοντας τους μηχανισμούς μέσα από τους οποίους αναπαράγεται η κοινωνική διαστρωμάτωση στη σχολική επιλογή
物理的記述:560 σ. ; 24 εκ.