Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης : θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο /

Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευ...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Φραγκουδάκη, Αννα (Auteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Παπαζήσης, 1985
Sujets:
Description
Résumé:Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευνες σε όλες σχεδόν τις βιομηχανικές κοινωνίες. Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται τα συμπεράσματα ερευνών σε διάφορες χώρες. Περιέχεται επίσης επιλογή από μελέτες που αναλύουν το φαινόμενο και προτείνουν ερμηνείες, εντοπίζοντας τους μηχανισμούς μέσα από τους οποίους αναπαράγεται η κοινωνική διαστρωμάτωση στη σχολική επιλογή
Description matérielle:560 σ. ; 24 εκ.