Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης : θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο /
Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Παπαζήσης,
1985
|
الموضوعات: |
الملخص: | Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευνες σε όλες σχεδόν τις βιομηχανικές κοινωνίες. Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται τα συμπεράσματα ερευνών σε διάφορες χώρες. Περιέχεται επίσης επιλογή από μελέτες που αναλύουν το φαινόμενο και προτείνουν ερμηνείες, εντοπίζοντας τους μηχανισμούς μέσα από τους οποίους αναπαράγεται η κοινωνική διαστρωμάτωση στη σχολική επιλογή |
---|---|
وصف مادي: | 560 σ. ; 24 εκ. |