Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
Ο κ. Χρ. Φράγκος θέτει στις σελίδες της εργασίας του ένα πρόβλημα, το οποίο, μολονότι πολύ λίγο έχει διερευνηθεί, βρίσκεται εντούτοις στο κέντρο πολλών δυσκολιών και δισταγμών στις παιδαγωγικές τοποθετήσεις· θέτει το ερώτημα για το ποιος είναι ο αποφασιστικός παράγοντας στην εκπαίδευση των παιδιών:...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Gutenberg,
1983.
|
श्रृंखला: | Παιδαγωγική σειρά / Gutenberg
|
विषय: |
सारांश: | Ο κ. Χρ. Φράγκος θέτει στις σελίδες της εργασίας του ένα πρόβλημα, το οποίο, μολονότι πολύ λίγο έχει διερευνηθεί, βρίσκεται εντούτοις στο κέντρο πολλών δυσκολιών και δισταγμών στις παιδαγωγικές τοποθετήσεις· θέτει το ερώτημα για το ποιος είναι ο αποφασιστικός παράγοντας στην εκπαίδευση των παιδιών: Είναι τα πρόσωπα που το περιβάλλουν ή τα πράγματα τα οποία χειρίζεται; Ο συγγραφέας, στηριζόμενος στις πιο πρόσφατες παιδαγωγικές θεωρίες και στις ψυχολογικές εργασίες, διαπιστώνει ότι όλοι παίρνουν κάποια θέση σχετικά μ' αυτό το πρόβλημα: Άλλοι θεωρούν ότι η πρόοδος του παιδιού διαμορφώνεται από τη συναισθηματική θέρμη του κοινωνικού περιβάλλοντος του και ιδιαίτερα από την ευεργετική επαγρύπνηση της οικογένειας του- άλλοι πάλι θεωρούν ότι η πρόοδος του παιδιού εξαρτάται από τον πλούτο και την ποικιλία του εποπτικού υλικού και των παι-χνιδιών που τίθενται στη διάθεσή του. Όταν διαβάζει κανείς αυτό το τόσο βαθύ κείμενο, το οποίο αποκαλύπτει μια μεθοδολογία σκέψης πολύ συστηματοποιημένη, δεν μπορεί παρά να σκεφθεί για τη συνέχιση της ελληνικής παιδαγωγικής παράδοσης- γεννημένη από τον Πλάτωνα συνεχίζεται ως τις μέρες μας και η εργασία του κ. Χρ. Φράγκου αποδεικνύει την επικαιρότητά της και, συγχρόνως, τη διάρκειά της. GuyAvancini Καθηγητής των παιδαγωγικών στο Πανεπιστήμιο της Λυών |
---|---|
भौतिक वर्णन: | 247 σ. ; 24 εκ. |
ग्रन्थसूची: | Περιέχει βιβλιογραφία |