Ψυχολογία και παιδαγωγική /

(. . .) Η επιλογή αυτού του βιβλίου, μέσα από το τεράστιο συγγραφικό έργο του Πιαζέ, έγινε για τρεις κυρίως λόγους. Πρώτα, γιατί αποτελεί μια σύνοψη των απόψεων του συγγραφέα πάνω σε όλα τα βασικά προβλήματα που θέτει η ψυχολογία της διανοητικής ανάπτυξης του παιδιού, καθώς και των παιδαγωγικών θέσε...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Piaget, Jean, 1896-1980 (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Ανθουλιάς, Τάσος (Επιμελητής έκδοσης), Βερβερίδης, Απόστολος (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Νέα Σύνορα, 1979
Θέματα:
LEADER 03711namaa2200301 4500
001 main_13401
003 GR-kkKDBK
005 20191001211159.0
006 a|||||r|||||||||||
008 020530s1979uuuugr# |||er|||| 000|0 gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Piaget, Jean,  |d 1896-1980  |9 47206 
245 1 0 |a Ψυχολογία και παιδαγωγική /  |c Ζαν Πιασέ ; επιμέλεια Τάσος Ανθουλιάς ; μετάφραση Απόστολος Βερβερίδης 
260 |a Αθήνα :  |b Νέα Σύνορα,  |c 1979 
300 |a 192 σ. ;  |c 21 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Psychologie et pedagogie 
505 0 |a ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ 1. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ 2. ΟΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ 3. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ 4. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ 5. ΟΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 6. ΟΙ ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 7. Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 8. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΙ ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΙΣ 1. Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ 2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ 
520 |a (. . .) Η επιλογή αυτού του βιβλίου, μέσα από το τεράστιο συγγραφικό έργο του Πιαζέ, έγινε για τρεις κυρίως λόγους. Πρώτα, γιατί αποτελεί μια σύνοψη των απόψεων του συγγραφέα πάνω σε όλα τα βασικά προβλήματα που θέτει η ψυχολογία της διανοητικής ανάπτυξης του παιδιού, καθώς και των παιδαγωγικών θέσεων που συνεπάγονται οι απόψεις αυτές. Ύστερα, γιατί περιλαμβάνει μια κριτική θεώρηση της εξέλιξης των εκπαιδευτικών μεθόδων και της οργάνωσης της δημόσιας παιδείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, στη διάρκεια του εικοστού αιώνα. Και, τέλος, γιατί τονίζει το πρόβλημα της εισαγωγής του πειραματισμού (σε όλες τις μορφές) στην εκπαίδευση. (. . . ) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)  
650 4 |a Παιδαγωγική ψυχολογία  |9 63538 
700 1 |4 edt  |a Ανθουλιάς, Τάσος  |9 35815 
700 1 |4 trl  |a Βερβερίδης, Απόστολος  |9 35813 
700 1 |a Piaget, Jean,  |d 1896-1980  |t Ψυχολογία και παιδαγωγική  |9 82395 
710 2 |4 pbl  |a Νέα Σύνορα  |9 26805 
942 |c BK 
999 |c 13074  |d 13074 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_PIA  |7 0  |9 20150  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000106108  |l 25  |m 1  |o 370 PIA  |p 0000000106108  |r 2021-12-08  |s 2021-11-12  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Κ9896] 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_PIA  |7 0  |9 20151  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 73982015  |l 2  |o 370 PIA  |p 73982015  |r 2022-02-02  |s 2022-01-03  |w 2019-04-28  |y BK