Ψυχολογία και παιδαγωγική /
(. . .) Η επιλογή αυτού του βιβλίου, μέσα από το τεράστιο συγγραφικό έργο του Πιαζέ, έγινε για τρεις κυρίως λόγους. Πρώτα, γιατί αποτελεί μια σύνοψη των απόψεων του συγγραφέα πάνω σε όλα τα βασικά προβλήματα που θέτει η ψυχολογία της διανοητικής ανάπτυξης του παιδιού, καθώς και των παιδαγωγικών θέσε...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | , |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Νέα Σύνορα,
1979
|
Θέματα: |
LEADER | 03711namaa2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_13401 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001211159.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 020530s1979uuuugr# |||er|||| 000|0 gre d | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Piaget, Jean, |d 1896-1980 |9 47206 | |
245 | 1 | 0 | |a Ψυχολογία και παιδαγωγική / |c Ζαν Πιασέ ; επιμέλεια Τάσος Ανθουλιάς ; μετάφραση Απόστολος Βερβερίδης |
260 | |a Αθήνα : |b Νέα Σύνορα, |c 1979 | ||
300 | |a 192 σ. ; |c 21 εκ. | ||
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Psychologie et pedagogie | ||
505 | 0 | |a ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ 1. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ 2. ΟΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ 3. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ 4. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ 5. ΟΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 6. ΟΙ ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 7. Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 8. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΙ ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΙΣ 1. Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ 2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ | |
520 | |a (. . .) Η επιλογή αυτού του βιβλίου, μέσα από το τεράστιο συγγραφικό έργο του Πιαζέ, έγινε για τρεις κυρίως λόγους. Πρώτα, γιατί αποτελεί μια σύνοψη των απόψεων του συγγραφέα πάνω σε όλα τα βασικά προβλήματα που θέτει η ψυχολογία της διανοητικής ανάπτυξης του παιδιού, καθώς και των παιδαγωγικών θέσεων που συνεπάγονται οι απόψεις αυτές. Ύστερα, γιατί περιλαμβάνει μια κριτική θεώρηση της εξέλιξης των εκπαιδευτικών μεθόδων και της οργάνωσης της δημόσιας παιδείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, στη διάρκεια του εικοστού αιώνα. Και, τέλος, γιατί τονίζει το πρόβλημα της εισαγωγής του πειραματισμού (σε όλες τις μορφές) στην εκπαίδευση. (. . . ) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ) | ||
650 | 4 | |a Παιδαγωγική ψυχολογία |9 63538 | |
700 | 1 | |4 edt |a Ανθουλιάς, Τάσος |9 35815 | |
700 | 1 | |4 trl |a Βερβερίδης, Απόστολος |9 35813 | |
700 | 1 | |a Piaget, Jean, |d 1896-1980 |t Ψυχολογία και παιδαγωγική |9 82395 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Νέα Σύνορα |9 26805 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 13074 |d 13074 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_PIA |7 0 |9 20150 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000106108 |l 25 |m 1 |o 370 PIA |p 0000000106108 |r 2021-12-08 |s 2021-11-12 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Κ9896] | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_PIA |7 0 |9 20151 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 73982015 |l 2 |o 370 PIA |p 73982015 |r 2022-02-02 |s 2022-01-03 |w 2019-04-28 |y BK |