Διαδρομές στο βλέμμα : σταθμοί στην ιστορία = Lines of sight : histoire de voir
«Η φωτογραφία έχει πάρει οριστικά τη θέση της στο πάνθεον των εικαστικών τεχνών. Τα 150 χρόνια της γιορτάστηκαν με μεγαλοπρέπεια σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα μεγάλα μουσεία της άνοιξαν τις πύλες τους. Οι μεγάλοι φωτογράφοι, του χθες ή του σήμερα, παρουσιάζονται ως ισάξιοι των μεγάλων ζωγράφων. Η προσέλ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Συλλογικό Έργο: | , |
|---|---|
| Μορφή: | Πρακτικό Συνεδρίου Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Άνδρος :
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή,
1997
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03862namaa2200241 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_13324 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191202131228.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 020528s1997uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
| 999 | |c 12988 |d 12988 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 770 | |
| 111 | 2 | |4 aut |a Διαδρομές στο βλέμμα |d (29 Ιουνίου-21 Σεπτεμβρίου 1997 : |c Ανδρος) |9 26846 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Διαδρομές στο βλέμμα : |b σταθμοί στην ιστορία = Lines of sight : histoire de voir |
| 260 | |a Άνδρος : |b Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, |c 1997 | ||
| 300 | |a 269 σ. : |b εικ. ; |c 30 εκ. | ||
| 500 | |a Παράλληλο κείμενο στα αγγλικά -- Περιλαμβάνει βιογραφικά σημειώματα | ||
| 520 | |a «Η φωτογραφία έχει πάρει οριστικά τη θέση της στο πάνθεον των εικαστικών τεχνών. Τα 150 χρόνια της γιορτάστηκαν με μεγαλοπρέπεια σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα μεγάλα μουσεία της άνοιξαν τις πύλες τους. Οι μεγάλοι φωτογράφοι, του χθες ή του σήμερα, παρουσιάζονται ως ισάξιοι των μεγάλων ζωγράφων. Η προσέλευση του κοινού στις ειδικευμένες γκαλερί και στα φωτογραφικά κέντρα αυξάνεται συνεχώς. Τα φεστιβάλ πολλαπλασιάζονται. Παρ' όλα αυτά, το κοινό μοιάζει απληροφόρητο για την πορεία ενός εκφραστικού μέσου, το οποίο δεν έπαψε να μετεξελίσσεται από τη στιγμή που το οικειοποιήθηκαν πραγματικοί δημιουργοί. (...) Τα ονόματα που συγκρατήσαμε, οι εικόνες που επιλέξαμε είναι ενδεικτικές των τάσεων, των τρόπων και των ιδεών τις οποίες εξερεύνησε η φωτογραφία. Από τις προσωπογραφίες του Nadar ώς τις "κλεφτές" εικόνες του Cartier-Bresson, από τις χρονοφωτογραφίες του Marey ώς τις αυτοχρωμίες των αδελφών Lumiere, από τη "ζωγραφικότητα" του Demachy ώς την τόλμη τής πρωτοπορίας, ο επισκέπτης θα μπορέσει να συγκρίνει, να αναλύσει, να πληροφορηθεί ή και να γοητευθεί: η σύλληψη αυτής της έκθεσης έγινε με στόχο το "κέντρισμα" του βλέμματος. Την έκθεση αυτή θεωρήσαμε σκόπιμο να τη συμπληρώσουμε με μια επιλογή από έργα ελλήνων φωτογράφων, όχι με την πρόθεση να τους κατατάξουμε ιστορικά, αλλά για να αποδείξουμε, αν χρειάζεται, την ποιότητα και τη ζωντάνια της φωτογραφίας στην Ελλάδα». | ||
| 650 | 4 | |a Φωτογραφία |x Εκθέσεις |9 67686 | |
| 711 | 2 | |a Διαδρομές στο βλέμμα |d (29 Ιουνίου-21 Σεπτεμβρίου 1997 : |c Ανδρος) |t Διαδρομές στο βλέμμα : σταθμοί στην ιστορία = Lines of sight |9 82305 | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 770_000000000000000_ΔΙΑ |7 0 |9 20023 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000105507 |l 3 |o 770 ΔΙΑ |p 0000000105507 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ66701] | ||