Η τουριστική προβολή σε επίπεδο νομού : ο νέος θεσμός των Ν.Ε.Τ.Π.

Επιδίωξη αυτού του οδηγού είναι να βοηθήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση στο κρίσιμο θέμα της προώθησης των "τουριστικών προϊόντων" που σχεδιάζονται και παράγονται σε τοπικό, νομαρχιακό ή περιφερειακό επίπεδο. Προϊόντα τα οποία είναι καινοτόμα και δυναμικά, για να έχουν επιτυχημένη πορεία στην...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Χατζηνικολάου, Ελισάβετ (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης, 1995
主題:
オンライン・アクセス:https://www.eetaa.gr/ekdoseis/pdf/057.pdf
その他の書誌記述
要約:Επιδίωξη αυτού του οδηγού είναι να βοηθήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση στο κρίσιμο θέμα της προώθησης των "τουριστικών προϊόντων" που σχεδιάζονται και παράγονται σε τοπικό, νομαρχιακό ή περιφερειακό επίπεδο. Προϊόντα τα οποία είναι καινοτόμα και δυναμικά, για να έχουν επιτυχημένη πορεία στην αγορά, απαιτούν διαμόρφωση κατάλληλων πολιτικών προβολής τους.
物理的記述:79 σ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-7509-04-8