|
|
|
|
LEADER |
01828namaa2200301 4500 |
001 |
main_11623 |
003 |
GR-kkKDBK |
005 |
20191001210947.0 |
008 |
020226s1983uuuu###|||| |||||u||||||gre d |
020 |
|
|
|a 960-03-0796-2
|
040 |
|
|
|a GR-kkKDBK
|b gre
|d GR-kkKDBK
|e AACR2
|
082 |
0 |
|
|a 305
|
100 |
1 |
|
|4 aut
|a Jonson, B.
|9 34563
|
245 |
1 |
0 |
|a Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Καστανιώτης,
|c 1983
|
300 |
|
|
|a 214 σ. ;
|c 21 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Παιδαγωγικά
|
500 |
|
|
|a Τίτλος πρωτοτύπου: A step by step learning guide for retarded infants and children -- Το αντ. Ζ49402 είναι έκδοση 2002
|
505 |
0 |
|
|a Περιέχει: Σύσταση ενός προγράμματος μαθήσεων -- Αισθητηριακός ερεθισμός -- Κοινωνικό συμπεριφορά -- Μίμηση -- Γενική κινητικότητα -- Αυτοεξυπηρέτηση -- Ανάπτυξη γνωστικών λειτουργιών
|
650 |
|
4 |
|a Νοητική υστέρηση
|x Εκπαίδευση
|9 67762
|
650 |
|
4 |
|a Παιδιά με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση
|9 66938
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Werner, R.
|9 34564
|
700 |
1 |
|
|4 trl
|a Σιπητάνου, Αθηνά
|9 34562
|
700 |
1 |
|
|a Jonson, B.
|t Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
|9 80540
|
942 |
|
|
|c BK
|
999 |
|
|
|c 11099
|d 11099
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 ddc
|4 0
|6 305_000000000000000_JON
|7 1
|9 17403
|a KDBK
|b KDBK
|c CS
|d 2006-11-01
|i 0000000085892
|l 2
|o 305 JON
|p 0000000085892
|r 2019-04-28
|w 2019-04-28
|y BK
|z [ΑΡΕ: Κ200798]
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 305_000000000000000_JON
|7 0
|9 17404
|a KDBK
|b KDBK
|d 2006-11-01
|i 0000000166522
|l 4
|o 305 JON
|p 0000000166522
|r 2019-12-16
|s 2019-12-03
|w 2019-04-28
|y BK
|z [ΑΡΕ: Ζ49402]
|