Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Seri Bilgileri: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Konular: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Kopya Bilgisi Unknown | Kütüphanede Rezerve |