Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Na minha lista:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Colecção: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Assuntos: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Cód. Barras: Unknown | Disponível Localização |