Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Seria: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Dostępne Zamów |