Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Series: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Copy Unknown | Available Place a Hold |