Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Wolf, Maryanne (Autor)
Outros Autores: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Tradutor), Stoodley, Catherine J. (Ilustrador)
Formato: Livro
Idioma:Greek
English
Publicado em: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
coleção:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 612.8 WOL
Cópia Unknown Disponível  Localização