Λέανδρος, Ν. (1992). Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι.
Παραπομπή Chicago StyleΛέανδρος, Νίκος. Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι, 1992.
Παραπομπή MLAΛέανδρος, Νίκος. Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι, 1992.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.